Известие

Collapse
No announcement yet.

Захранване на радар детектор от лампата на сенника 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Захранване на радар детектор от лампата на сенника 156

    След дълго мислене от къде да взема ток за радар детектора така че да не се прекъсва при стартиране но и да не се забравя и да пада акумулатора направих следното:

    Извадих плафончето което стои под сенника над шофьорската седалка ( захваща се от дясно и се дърпа на долу -по лесно става като подпъхнеш отверка и натиснеш пластината която го държи) След което се извада куплунга на захранването!

    https://lh5.googleusercontent.com/-Y...0/DSCF3103.JPG

    После изваждаме крушката.

    https://lh6.googleusercontent.com/-p...0/DSCF3100.JPG

    И махаме цокълчетата(ако имате изгоряла крушка още по хубаво)махат се жичките за да не свети в последствие крушката!После с поялник нагряваме краичетата на цоклите и след като се разтопи калая разширяваме дупката.

    https://lh3.googleusercontent.com/-M...0/DSCF3101.JPG

    Отрязаният вече кабел се забелва и жичките се калайдисват!

    https://lh6.googleusercontent.com/-5...4/DSCF3104.JPG

    След което се прекарват през дупчиците и се запояват!

    https://lh6.googleusercontent.com/-T...0/DSCF3105.JPG

    После поставяме цокълчетатат на крушката и ги залепяме с малко лак за нокти!

    https://lh6.googleusercontent.com/-E...0/DSCF3106.JPG

    След цялата тая галимация връщаме обратно крушката в плафона така че червената жичка да е към + а бялата към - !

    https://lh5.googleusercontent.com/-9...0/DSCF3102.JPG

    Закачваме плафона към захранващият куплунг,прекарваме кабела с буксата през тавана и го изкарваме над огледалото където в случая ще е моят детектор!
    Така когато подадем контакт, токът към детектора ще е прекъснат от ключето на плафона и след като запалим двигателя можем да си го включим(по този начин ще предотвратим прекъсването на самоинициализацията на детектора която започва веднага при подаването на ток и би се прекъсва при стартирането на двигателя което би могло да увреди детектора).Второ можем да го изключим когато си искаме без да вадим захранващата букса.И трето не е вързанкъм постоянното захранване и при евентуално забражен вкл.детектор няма да ни падне акумулатора!
    Last edited by jzonkom; d.m.y г., 12:38.
    Алфа Ромео 156 1,9 JTD Sportwagon
    2001год 115кс + ремап

  • #2
    Първоначално публикувано от jzonkom Покажи съобщение
    След дълго мислене от къде да взема ток за радар детектора така че да не се прекъсва при стартиране но и да не се забравя и да пада акумулатора направих следното:

    Извадих плафончето което стои под сенника над шофьорската седалка ( захваща се от дясно и се дърпа на долу -по лесно става като подпъхнеш отверка и натиснеш пластината която го държи) След което се извада куплунга на захранването!
    https://lh5.googleusercontent.com/-Y...0/DSCF3103.JPG
    После изваждаме крушката.
    https://lh6.googleusercontent.com/-p...0/DSCF3100.JPG
    И махаме цокълчетата(ако имате изгоряла крушка още по хубаво)махат се жичките за да не свети в последствие крушката!После с поялник нагряваме краичетата на цоклите и след като се разтопи калая разширяваме дупката.
    https://lh3.googleusercontent.com/-M...0/DSCF3101.JPG
    Отрязаният вече кабел се забелва и жичките се калайдисват!
    https://lh6.googleusercontent.com/-5...4/DSCF3104.JPG
    След което се прекарват през дупчиците и се запояват!
    https://lh6.googleusercontent.com/-T...0/DSCF3105.JPG
    После поставяме цокълчетатат на крушката и ги залепяме с малко лак за нокти!
    https://lh6.googleusercontent.com/-E...0/DSCF3106.JPG
    След цялата тая галимация връщаме обратно крушката в плафона така че червената жичка да е към фазата а бялата към нулата!
    https://lh5.googleusercontent.com/-9...0/DSCF3102.JPG
    Закачваме плафона към захранващият куплунг,прекарваме кабела с буксата през тавана и го изкарваме над огледалото където в случая ще е моят детектор!
    Така когато подадем контакт, токът към детектора ще е прекъснат от ключето на плафона и след като запалим двигателя можем да си го включим(по този начин ще предотвратим прекъсването на самоинициализацията на детектора която започва веднага при подаването на ток и би се прекъсва при стартирането на двигателя което би могло да увреди детектора).Второ можем да го изключим когато си искаме без да вадим захранващата букса.И трето не е вързанкъм постоянното захранване и при евентуално забражен вкл.детектор няма да ни падне акумулатора!
    Хитро

    Alfa Romeo 146 1.6 TS '98 - EX ; Alfa Romeo 156 1.9 JTD '00 ; Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16v '03 - ex ; Alfa Romeo 166 2.4 20v '04 Alfa Romeo 159 SW 2.4 20v '07

    Comment


    • #3
      Има диодни крушки от типа малка планка с диoди която се слага с двойно лепящо и има различни накрайници като различните видове крушки... Един от тях представлява точно това, което ти си направил, но малко по-куул направено с пластмасова тръбичка и жичките вътре в нея - обикновено в един комплект има няколко накрайника които не ти трябват и ако някой си е слагал такава крушка може да има излишни накрайници за монтаж.
      А какъв е проблема детектора да се гаси като се дава на контакт..? Повечето консуматори в италианските коли са така...
      Освен това така губиш "екстрата" да имаш лампа под сенника, която за повечето дами шофьори е в пъти по-важна от захранването на някакъв си радар детектор...

      Comment


      • #4
        Знам че не съм измислил топлата вода и има измислени какви ли не преходи и накрайници, но с подръчни материали -толкова!
        Що се отнася до лампата над сенника- за 2,5 год. откакто имам тази кола нито веднъж не съм ползвал тази лампа- дори не знаех работи ли!
        Алфа Ромео 156 1,9 JTD Sportwagon
        2001год 115кс + ремап

        Comment


        • #5
          Добре....
          Но не е ли по-лесно просто да оголиш проводниците на плафона преди буксата и да си свържеш там детектора!
          Така ще си работи всичко....
          sigpic
          Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
          156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
          147 JTDm 140-Малката манекенка
          GT- JTDm 150

          Comment


          • #6
            Аз съм си сложил втора запалка под жабката и от там кабела по колонката и право върху сенника.И така от 3 г. никакви проблеми, а захранването е от оригиналната запалка която и тя си работи.
            CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
            Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
              Добре....
              Но не е ли по-лесно просто да оголиш проводниците на плафона преди буксата и да си свържеш там детектора!
              Така ще си работи всичко....
              По-лесно е но така мога да използвам ключа за да го вкл. след като запаля и да е на удобно да го изключа ако не искам да работи в града!Поне на моят модел детектор пише че не е желателно да се прекъсва само инициализацията!А където и да го свържеш при запалване пада тока и всичко изгасва за момент!
              Алфа Ромео 156 1,9 JTD Sportwagon
              2001год 115кс + ремап

              Comment


              • #8
                имам няколко забележки.
                в автомобила нямаш фаза и нула. освен това фаза се отбелязва с P (phase) и се нарича още live или hot . нула се означава с N (neutral) , а земя с GND като последните две не са едно и също. освен това има и стандарт за цветовете на изолациите на различните проводници.
                това ти го казвам, не да се правя или да те обиждам, а за безопасност.
                на твое място щях да поставя букса на панела и там да включвам каквото си поискам като не се лишавам и от лампата. във твоя случай като свалиш крушката, после ще се чудиш на къде е + и - .
                точка

                Comment


                • #9
                  за радар-детектор

                  Моя детектор е вързан с подобна процедура към плафона, но на проводниците преди буксата, за да не губя фунцията на всяка една от лампите. (даже точно тогава ги вързах, като отключа колата с копчето на алармата, да светват 2те едновременно за по-светло).

                  А ключа за включване на самия детектор майстора го прокара да е "скрит" чак там на таванчето на оная ниша дето е ниско долу вляво на таблото, защото не искаше да дупчи по таблото да му нарушава изгледа.
                  Alfa 156 2.0 - ех,
                  Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
                  Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
                  Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.

                  Comment

                  Working...
                  X